RumbaHost Announces Moratorium on Website Hosting and Maintenance Fees in PR/USVI

MIAMI, Florida – October 2, 2017 – RumbaHost, LLC, announced today that it will waive monthly service, maintenance, and hosting fees for Puerto Rico and USVI clients due to the devastation left by Hurricane Maria. “Effective immediately, all of our Puerto Rico and US Virgin Islands clients whose websites were designed and are maintained by RumbaHost will be exempt from all monthly fees until power is restored to the majority of the islands,” said Hector Soto, Chief Web Designer.

Though fees are being waived, Mr. Soto stated that all websites will remain fully operational as they are hosted on protected servers. RumbaHost not only serves individuals and businesses in Puerto Rico, but has personal ties to the island. Mr. Soto has friends and relatives in Puerto Rico who have survived Hurricane Maria and are now waiting for the return of power and water along with millions of others.

RumbaHost.com is a global provider of Affordable Web Design, Hosting, and Web Security services based in Miami, Florida. Customers who have been affected by Hurricane Maria in Puerto Rico or USVI and have questions or concerns about the waiver should contact Hector Soto at 305-335-5876 or email info@rumbahost.com.

RumbaHost Anuncia Moratoria en las Mensualidades de Alojamiento y Mantenimiento de Sitios Web en PR / USVI

MIAMI, Florida – 2 de octubre de 2017 – RumbaHost, LLC, anunció hoy que renunciará a los pagos mensuales de servicio, mantenimiento y hospedaje de los clientes de Puerto Rico y USVI debido a la devastación causada por el huracán María. “Con efecto inmediato, todos nuestros clientes de Puerto Rico y de las Islas Vírgenes de Estados Unidos cuyos sitios web fueron diseñados y mantenidos por RumbaHost estarán exentos de todos los cargos mensuales hasta que se restablezca la electricidad a la mayor parte de los residentes de las islas”, dijo Héctor Soto, Jefe de Diseño Web.

Aunque las mensualidades están siendo temporalmente suspendidas, el Sr. Soto declaró que todos los sitios web permanecerán operativos 100%, ya que están alojados en servidores protegidos. RumbaHost no sólo sirve a individuos y negocios en Puerto Rico, sino que tiene vínculos personales con la isla. El Sr. Soto tiene amigos y familiares en Puerto Rico que han sobrevivido al huracán María y ahora están esperando el restablecimiento de la luz y del agua junto a millones de ciudadanos.

RumbaHost.com es un proveedor global de servicios de Diseño Web, Alojamiento, y Seguridad Cybernetica asequibles con base en Miami, Florida. Los clientes que han sido afectados por el huracán María en Puerto Rico o USVI y tienen preguntas o dudas sobre la suspensión temporal de mensualidades deben comunicarse con Héctor Soto al 305-335-5876 o por correo electrónico a info@rumbahost.com.

Language »